sabato 17 giugno 2006

Involtini di melanzana con pollo - Rulouri de vinete cu pui



Ingredienti
melanzana tagliata a fette di 5 mm
petto di pollo a fette
formaggio ( fontina)
passata di pomodoro, latte, sale, pepe, olio


la melanzana a fette, salata e lasciata a spurgare il liquido amaro
il pollo saltato nella padella 1 minuto.
prepariamo gli involtini, una fetta di melanzana, il pollo, il formaggio, chiudiamo con i stuzzicadenti ( se serve)
mettiamo nella teglia con passata di pomodoro, 1 cucchiaio di latte, sale, pepe e olio
facciamo cuocere per 15 minuti al fuoco alto








Ingrediente
felii de vinata taiate max 5 mm grosime
piept de pui taiat fisiutze
cascaval ( felii)
pulpa de rosii,
lapte,
 sare, piper, ulei

Vinata se taie felii pe lung, se sareaza si se lasa la scurs. Dupa 15 min ( aproximativ) se clateste rapid sub jet de apa rece de sare si se usuca in servet de bucatarie. Se coc apoi putin in tigaia de teflon sau pe gratar insa fara ulei.
Pieptul de pui taiat fisiutze se caleste maxim 1 minut in tigaia de teflon tot fara ulei, doar cit sa "se sigileze.
Cascavalul ( eu am folosit fontina.. ) de preferat de vaca si mai dulce , mai neutru, ca sa nu influenteze gustul preparatului, se taie felii subtiri cite felii de vinete avem.
Se fac rulouri din felia de vinata, cascavalul si citeva bucatele de pui care se pun in vasul pt cuptor ca sarmalele. In vas am pus 2 linguri de ulei, 2 de lapte si 2 de supa de pui ( eu am facut putine rulouri .. in functie de cantitate puteti pune mai mult lichid pe fundul vasului.. nu prea mult pt ca nu tb sa fiarba ci doar sa se gratineze).
 Am asezat rulourile si peste ele pulpa de rosii.
La cuptor in jumatatea superioara a cuptorului cit sa se rumeneasca ( si aici timpul cit tb sa stea in cuptor e direct proportional cu cantitatea.. eu le.am tinut cam 15 minute la foc mediu spre mare).